Garantinės sąlygos ir prekių grąžinimas

Garantinės sąlygos

  1. Prietaisui suteikiamas garantinis laikotarpis, nurodytas garantinėje kortelėje, skaičiuojant nuo pardavimo datos. Garantiniu laikotarpiu šalinami gedimai, atsiradę dėl surinkimo klaidų ar prastos kokybės medžiagų.
  2. Garantinis aptarnavimas atliekamas, jei pateikiama garantijos kortelė. Kortelė, kurios bent viena grafa neužpildyta ar trūksta pardavėjo parašo bei antspaudo, laikoma negaliojančia.
  3. Intensyviai eksploatuojamus prietaisus reikia pristatyti techninei apžiūrai kas 3 mėnesius arba pagal gamintojo rekomendacijas.
  4. Garantija nesuteikiama tokiais atvejais:
    • prietaisas naudotas nesilaikant eksploatavimo sąlygų, numatytų instrukcijoje;
    • prietaisas mechaniškai arba kitaip pažeistas;
    • gedimas atsirado dėl per aukštos įtampos ar jos šuolių (dėl kliento ar nesant jo kaltės);
    • naudojant prietaisą ne pagal paskirtį;
    • dėl savaiminių detalių nusidėvėjimo(anglies šepetėliai (angliukai), laidai, akumuliatoriai, jungtys, įrankių laikikliai ir kt.);
    • gedimams, kuriuos sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai;
    • gedimams, kuriuos sukėlė stichinės nelaimės (žaibas, potvynis ir pan.);
    • gedimams, kai nustatomi prietaiso perkrovimo požymiai;
    • gedimams, atsiradusiems naudojant medžiagas ar atsargines dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos gamintojo;
    • jei prietaisas buvo nekokybiškai remontuotas ne gamintojo autorizuotose aptarnavimo centruose;
    • jei įrenginys buvo ardytas ar kitaip paveiktas;
    • laiku neatlikus privalomų profilaktinės priežiūros darbų, jei gamintojas taip nurodė.

Prekių grąžinimas

Pirkdami internetu Jūs ne tik turite tokias pačias teises kaip pirkdami įprastoje parduotuvėje, bet galite reikalauti ir daugiau. Taip yra todėl, kad Jūs įsigyjate daiktus, kurių negalite nuodugniai ištyrinėti.

Jei gauta prekė Jums nepatiko, turite teisę per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos jos atsisakyti ir atgauti sumokėtus pinigus. Jums nereikia nurodyti atsisakymo priežasčių ar mokėti baudą.

Įsigijus prekę elektroninėje parduotuvėje Lietuvoje, pardavėjas privalo gražinti pinigus per 15 dienų ir Jums nereikia mokėti už jų siuntimą atgal. Tačiau būkite atidūs pirkdami prekes iš elektroninės parduotuvės, esančios kitoje Europos Sąjungos valstybėje - gali būti, kad Jums teks sumokėti prekės grąžinimo išlaidas ir ilgiau laukti, kol Jūsų pinigai bus grąžinti.

PASTABA. Jūs neturite teisės persigalvoti ir atšaukti užsakymą, jei internetu perkate tam tikras prekes, pavyzdžiui, jei daiktai yra pagaminti pagal užsakymą ar pritaikyti Jūsų asmeniniams poreikiams.

Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2014m. liepos 22d. Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės  2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo”.

Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas, grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.