Dažniausiai užduodami klausimai

Prekių užsakymas / atšaukimas:

Kur rasti užsakymo būseną?

  • Norint matyti užsakymo būseną reikia prisiregistruoti mūsų svetainėje: registracija. Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma, prisijungus prie savo paskyros. Taip pat galite rašyti mums el. paštu: pagalba@gitana.lt arba 08:00-17:00 valandomis skambinti telefonu
    8 696 64106.

Kaip atšaukti užsakymą?

  • Atšaukti užsakymą galite kreipdamiesi el. paštu: pagalba@gitana.lt arba 08:00-17:00 valandomis skambinti telefonu 8 696 64106. Laiške prašome nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę ir dėl kokių priežasčių norite atšaukti užsakymą.

Kur kreiptis dėl pinigų grąžinimo po atšaukto užsakymo?

  • Prašome kreiptis el. paštu: pagalba@gitana.lt ir nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę, sąskaitos numerį, į kurią grąžinti pinigus.

Prekių pristatymas / atsiėmimas:

Per kiek laiko pristatomos prekės?

  • Dėl karantino metu išaugusio siuntų skaičiaus pristatymas gali trukti šiek tiek ilgiau nei įprastai. Darbo dieną iki 13:00 val. pateiktas užsakymas Jus pasieks per 2 - 3 darbo dienas. Darbo dieną po 13:00 val. arba nedarbo dieną (pvz. šeštadienį, sekmadienį arba šventinę dieną) pateiktas užsakymas Jus pasieks per 2 - 4 darbo dienas.

Kaip sužinoti, kada gausiu prekes, jei pristatymo terminas jau praėjęs?

Ar galima iš atsiėmimo punkto atsiimti prekę, kol dar nėra gautas pranešimas?

  • Negalite atsiimti prekės, kol negavote SMS pranešimo arba el. laiško.

Ar galiu prekes atsiimti siuntų savitarnos terminaluose?

  • Taip, prekes galite atsiimti OMNIVA savitarnos terminaluose, kuriuos rasite čia.
    Pristatymo kaina, nepriklausomai nuo siuntos dydžio (S, M ar L):
    3,99€, kai prekių krepšelio vertė iki 50€;
    NEMOKAMAI, kai perkate už 50€ ir daugiau. Jei siunta netelpa į savitarnos terminalą, DPD kurjeris pristatys ją į namus.

Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra pažeista?

  • Kurjeriui pristačius siuntą, atidžiai ją apžiūrėkite - įpakavimas turi būti nepažeistas. Jeigu pastebėjote, jog visgi Jums buvo pristatyta prekė, kurios pakuotė yra apgadinta, Jums reikėtų atsisakyti siuntos ir kurjerio pateiktame prekės priėmimo - perdavimo akte pažymėti, jog gavote pažeistą prekę. Apie kurjerio pristatytas pažeistas prekes prašome informuoti mus el. paštu: pagalba@gitana.lt arba telefonu 8 696 64106.

Prekių grąžinimas:

Noriu grąžinti prekę.

  • Jei gauta prekė Jums nepatiko, turite teisę per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos jos atsisakyti ir atgauti sumokėtus pinigus. Prekę grąžinti galite šiais būdais:
    - atnešant ją į bet kurią UAB „Gitana“ parduotuvę;
    - per siuntų tarnybos DPD kurjerį.
  • Visas išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu, apmoka pirkėjas. Prekės keičiamos ir grąžinamos pirkėjo rašytiniu prašymu, jame nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numerį, datą, prekę, kainą, pristatymo datą.
  • Daugiau informacijos galite rasti čia.

Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

  • Pardavėjas, priėmęs ir įvertinęs pirkėjo grąžinamą prekę, ne vėliau kaip per 14 dienų, turi grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus.

Įrankių servisas:

Kur kreiptis dėl prekių garantinio aptarnavimo?

  • Servisų kontaktus galite rasti čia.
  • Įrangos servisas vykdomas ne tik mūsų dirbtuvėse, bet ir pas klientą. Išsikvieskite mobilų servisą telefonu: 8 700 55019.

Ar galima stebėti įrankių remonto eigą?

  • Įrankių remonto eigą galite stebėti čia.

Ar galioja garantija prekei pirktai pas kitus pardavėjus?

  • Taip, galioja, išskyrus Milwaukee gamintojo prekėms.

Ar atliekate po garantinį aptarnavimą?

  • Taip, paslaugas ir įkainius galite rasti čia.