Dažniausiai užduodami klausimai
Prekių užsakymas / atšaukimas:
Kur rasti užsakymo būseną?
- Norint matyti užsakymo būseną reikia prisiregistruoti mūsų svetainėje: registracija. Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma, prisijungus prie savo paskyros. Taip pat galite rašyti mums el. paštu: [email protected] arba 08:00-17:00 valandomis skambinti telefonu
8 696 64106.
Kaip atšaukti užsakymą?
- Atšaukti užsakymą galite kreipdamiesi el. paštu: [email protected] arba 08:00-17:00 valandomis skambinti telefonu 8 696 64106. Laiške prašome nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę ir dėl kokių priežasčių norite atšaukti užsakymą.
Kur kreiptis dėl pinigų grąžinimo po atšaukto užsakymo?
- Prašome kreiptis el. paštu: [email protected] ir nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę, sąskaitos numerį, į kurią grąžinti pinigus.
Prekių pristatymas / atsiėmimas:
Per kiek laiko pristatomos prekės?
- Dėl karantino metu išaugusio siuntų skaičiaus pristatymas gali trukti šiek tiek ilgiau nei įprastai. Darbo dieną iki 13:00 val. pateiktas užsakymas Jus pasieks per 2 - 3 darbo dienas. Darbo dieną po 13:00 val. arba nedarbo dieną (pvz. šeštadienį, sekmadienį arba šventinę dieną) pateiktas užsakymas Jus pasieks per 2 - 4 darbo dienas.
Kaip sužinoti, kada gausiu prekes, jei pristatymo terminas jau praėjęs?
- Prašome kreiptis el. paštu: [email protected] arba 08:00-17:00 valandomis skambinti telefonu 8 696 64106 ir nurodyti užsakymo numerį.
Ar galima iš atsiėmimo punkto atsiimti prekę, kol dar nėra gautas pranešimas?
- Negalite atsiimti prekės, kol negavote SMS pranešimo arba el. laiško.
Ar galiu prekes atsiimti siuntų savitarnos terminaluose?
- Taip, prekes galite atsiimti OMNIVA savitarnos terminaluose, kuriuos rasite čia.
Pristatymo kaina, nepriklausomai nuo siuntos dydžio (S, M ar L):
3,99€, kai prekių krepšelio vertė iki 50€;
NEMOKAMAI, kai perkate už 50€ ir daugiau. Jei siunta netelpa į savitarnos terminalą, DPD kurjeris pristatys ją į namus.
Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra pažeista?
- Kurjeriui pristačius siuntą, atidžiai ją apžiūrėkite - įpakavimas turi būti nepažeistas. Jeigu pastebėjote, jog visgi Jums buvo pristatyta prekė, kurios pakuotė yra apgadinta, Jums reikėtų atsisakyti siuntos ir kurjerio pateiktame prekės priėmimo - perdavimo akte pažymėti, jog gavote pažeistą prekę. Apie kurjerio pristatytas pažeistas prekes prašome informuoti mus el. paštu: [email protected] arba telefonu 8 696 64106.
Prekių grąžinimas:
Noriu grąžinti prekę.
- Jei gauta prekė Jums nepatiko, turite teisę per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos jos atsisakyti ir atgauti sumokėtus pinigus. Prekę grąžinti galite šiais būdais:
- atnešant ją į bet kurią UAB „Gitana“ parduotuvę;
- per siuntų tarnybos DPD kurjerį.
- Visas išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu, apmoka pirkėjas. Prekės keičiamos ir grąžinamos pirkėjo rašytiniu prašymu, jame nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numerį, datą, prekę, kainą, pristatymo datą.
- Daugiau informacijos galite rasti čia.
Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?
- Pardavėjas, priėmęs ir įvertinęs pirkėjo grąžinamą prekę, ne vėliau kaip per 14 dienų, turi grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus.
Įrankių servisas:
Kur kreiptis dėl prekių garantinio aptarnavimo?
- Visais su įrankių servisu susijusiais klausimais galite kreiptis bendruoju telefonu: 8 700 55019 arba el. paštu: [email protected].
- Servisų kontaktus galite rasti čia.
- Įrangos servisas vykdomas ne tik mūsų dirbtuvėse, bet ir pas klientą. Išsikvieskite mobilų servisą telefonu: 8 700 55019.
Ar galima stebėti įrankių remonto eigą?
- Įrankių remonto eigą galite stebėti čia.
Ar galioja garantija prekei pirktai pas kitus pardavėjus?
- Taip, galioja, išskyrus Milwaukee gamintojo prekėms.
Ar atliekate po garantinį aptarnavimą?
- Taip, paslaugas ir įkainius galite rasti čia.